بررسی نقش ترویج، توسعه و ارزشآفرینی محصولات کشاورزی از طریق برندسازی(مورد مطالعه: حضور گردشگران در استان کرمانشاه) |
کد مقاله : 1155-IAEEA2020 |
نویسندگان |
سپیده مهرپور * گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تاکستان، ایران |
چکیده مقاله |
مشارکت توریستی در فعالیتهای بازاریابی برای اهداف مورد نظر به عنوان یک نیروی محرکه جدید برای ترویج و توسعه پایدار چنین اهدافی و به عنوان یک روش مؤثر در بهبود ارزشآفرینی محصولات کشاورزی از طریق برند نمودن آنها دیده می شود. این مقاله براساس نظریه ارزشآفرینی و نظریه برندسازی تجاری مبتنی بر مصرفکننده برای محصولات کشاورزی، به بررسی مقدمات درگیر شدن برندینگ و مسیرهای علیت در بین آنها می پردازد و مقادیر تخمینی مسیرهای مختلف را با تصویر برند، آگاهی از برند، مقایسه میکند. کیفیت برند به عنوان متغیر مستقل؛ ارزش برند و اعتماد به برند عنوان متغیرهای واسطهای. نام تجاری به عنوان متغیر وابسته ، از استان کرمانشاه به عنوان نمونه استفاده میشود. نتایج نهایی نشان میدهد که تصویر برند، آگاهی از برند و کیفیت برند همه پیشوایان اصلی درگیر شدن برند هستند. با این حال آنها نقشهای مختلفی را ایفا میکنند. برای رسیدن به این مهم، مشارکت متخصصان کشاورزی از طریق شناسایی محصولات بالقوه کشاورزی و محافظت از محیط زیست ضروری میباشد. روش شناسی مورد استفاده، تحقیق تاریخی، تحلیلی و سنتزی و همچنین تحقیقات اولیه کمی و کیفی است. تحقیقات کیفی با مصاحبه از کارشناسان و متخصصان در زمینه کشاورزی و منابع طبیعی شهر کرمانشاه انجام شده است. نتایج بدست آمده از پشتیبانی تجربی برای ارتقاء مدیریت ارزشآفرینی برندینگ برای مقاصد مشابه و ترغیب گردشگران به مشارکت در فعالیتهای ایجاد توسعه و ارزش پایدار برخوردار است. |
کلیدواژه ها |
محصولات کشاورزی، برندسازی، ارزشآفرینی، کشاورزی پایدار، گردشگران، کرمانشاه، همکاری و ارتباطات |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |