بررسی رابطه دانش آفرینی و استفاده ازنوآوری های آموزشی بر بهره وری شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر |
کد مقاله : 1140-IAEEA2020 |
نویسندگان |
داریوش ابراهیمی *1، یوسف دهقانی2، محمد بهروزی3 1رییس اداره رسانه های آموزشی سازمان 2استادیاردانشگاه خلیج فارس بوشهر 3استادیاردانشگاه آزاد بوشهر |
چکیده مقاله |
هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه دانش آفرینی و استفاده از نوآوریهای آموزشی بر بهره وری شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر میباشد. روش مورد استفاده دراین پژوهش توصیفی، از نوع همبستگی و از نظرهدف کاربردی می باشد روش تحقیق باتوجه به ماهیت پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. برای انتخاب نمونه آماری ازروش نمونه گیری تصادفی خوشهای استفاده شده است. برای این منظور اعضا نمونه، براساس جدول مورگان انتخاب شدند. که شامل252 نفرازمیان 630 نفراز کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان بوشهر بودند. برای جمع آوری اطلاعات دراین پژوهش از پرسشنامههای بهرهوری نیروی انسانی، دانش آفرینی و جوسازمانی نوآورانه استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد که بین دانش آفرینی با بهرهوری شغلی و استفاده ازنوآوریهای آموزشی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین، یافتههای پژوهش نشان داد که بین میزان تحصیلات کارکنان و بهرهوری شغلی آنها رابطه معنیداری وجود دارد. یافتههای پژوهش این موضوع را تایید نمود که بین پاداشدهی به کارکنان و بهرهوری شغلی رابطه معنیداری وجود دارد. |
کلیدواژه ها |
دانش آفرینی ، نوآوریهای آموزشی، بهرهوری شغلی |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |